Pomoc IT

Z uwagi na częste w ostatnim czasie ataki na skrzynki pocztowe pracowników Uniwersytetu Opolskiego, Centrum Nowoczesnych Technologii UO przygotowało dla Państwa instrukcje omawiające zastosowanie dwuetapowego uwierzytelniania użytkownika, celem zminimalizowania ryzyka przejęcia konta w wyniku wyłudzenia.

Przygotowane instrukcje dotyczą systemu poczty e-mail (wersja przez WWW) oraz usługi dysk.uni.
Zachęcamy do zapoznania się ze wspomnianymi informacjami oraz ich zastosowaniem dla zwiększenia bezpieczeństwa swojego konta.

Instrukcje dostępne są Vademecum pracownika Portalu Pracowniczego

Informujemy również, że administratorzy systemów oraz inni pracownicy IT nigdy nie wymagają podania hasła, jego przesłania drogą mailową i nie przesyłają wiadomości z adresami stron z poza domeny uni.opole.pl, na których wymagane jest podanie uniwersyteckiego identyfikatora logowania i hasła.

Każdy mail zawierający link z żądaniem podania danych do logowania lub danych osobowych należy potraktować, jako próbę wyłudzenia danych.


Infolinia

tel. +48 77 452 70 97
tel. +48 77 452 70 84
Godziny pracy:
poniedziałek-piątek 7.30-15.30

Napisz do nas

adres e-mail: helpdesk@uni.opole.pl

Pomoc, informację dla użytkowników
systemu USOS

Więcej informacji

Pomoc, informację o serwisie
Portal Pracowniczy

Więcej informacji

Pomoc, informację dla użytkowników
systemu EZD PUW

Więcej informacji

Pomoc, informację dla użytkowników
uczelnianej poczty e-mail

Więcej informacji

Pomoc, informację o
Centralnym Punkcie Logowania (CAS)

Więcej informacji

Pomoc, informację dla użytkowników
wirtualnego dysku UNI

Więcej informacji

Pomoc, informację o platformie
Microsoft Teams

Więcej informacji

Pomoc, informację o platformie
e-learningowej moodle

Więcej informacji

Wniosek o przedłużenie ważności konta pocztowego w domenie uni.opole.pl

Więcej informacji

Skip to content