Pomoc IT

Z uwagi na częste w ostatnim czasie ataki na skrzynki pocztowe pracowników Uniwersytetu Opolskiego, Centrum Nowoczesnych Technologii UO przygotowało dla Państwa instrukcje omawiające zastosowanie dwuetapowego uwierzytelniania użytkownika, celem zminimalizowania ryzyka przejęcia konta w wyniku wyłudzenia.

Przygotowane instrukcje dotyczą systemu poczty e-mail (wersja przez WWW) oraz usługi dysk.uni.
Zachęcamy do zapoznania się ze wspomnianymi informacjami oraz ich zastosowaniem dla zwiększenia bezpieczeństwa swojego konta.

Instrukcje dostępne są Vademecum pracownika Portalu Pracowniczego.

Informujemy również, że administratorzy systemów oraz inni pracownicy IT nigdy nie wymagają podania hasła, jego przesłania drogą mailową i nie przesyłają wiadomości z adresami stron z poza domeny uni.opole.pl, na których wymagane jest podanie uniwersyteckiego identyfikatora logowania i hasła.

Każdy mail zawierający link z żądaniem podania danych do logowania lub danych osobowych należy potraktować, jako próbę wyłudzenia danych.

Helpdesk

Infolinia

tel. +48 77 452 70 97
tel. +48 77 452 70 84
Godziny pracy:
poniedziałek-piątek 7.30-15.30

Napisz do nas

adres e-mail: helpdesk@uni.opole.pl

USOS

Pomoc, informację dla użytkowników systemu USOS


WIĘCEJ INFORMACJI

Portal Pracowniczy

Pomoc, informację o serwisie Portal Pracowniczy


WIĘCEJ INFORMACJI

EZD

Pomoc, informację dla użytkowników systemu EZD PUW


WIĘCEJ INFORMACJI

Poczta UNI

Pomoc, informację dla użytkowników uczelnianej poczty e-mail


WIĘCEJ INFORMACJI

CAS

Pomoc, informację o Centralnym Punkcie Logowania (CAS)


WIĘCEJ INFORMACJI

Dysk UNI

Pomoc, informację dla użytkowników wirtualnego dysku UNI


WIĘCEJ INFORMACJI

MS Teams

Pomoc, informację o platformie Microsoft Teams


WIĘCEJ INFORMACJI

Moodle

Pomoc, informację o platformie e-learningowej moodle


WIĘCEJ INFORMACJI

Formularze

Wniosek o przedłużenie ważności konta pocztowego w domenie uni.opole.pl


WIĘCEJ INFORMACJI