Studentko, Studencie,
z dniem 01.10.2023 r. usługa poczty studenckiej zostanie przeniesiona do chmury Microsoft 365. Dzięki temu wszystkie usługi Microsoft dedykowane dla naszej uczelni będą znajdowały się w jednym miejscu (www.office.com), tj.:
Do tego czasu prosimy o zweryfikowanie czy zostały poprawnie skopiowane do usługi Microsoft 365 wszystkie Twoje wiadomości e-mail, które dotychczas znajdowały się na serwerze pocztowym Uniwersytetu Opolskiego.
Prosimy również o zweryfikowanie reguł poczty, jeżeli takie były przez Ciebie ustawiane i ewentualne wprowadzenie ich na nowo.
Zrobić to należy logując się na stronie https://www.outlook.com (za pomocą adresu mailowego w domenie @student.uni.opole.pl i aktualnego hasła do konta pocztowego UO).
Zaleca się również przekonfigurowanie programów pocztowych na komputerach lub urządzeniach mobilnych zgodnie z instrukcjami dostępnymi na stronie: https://cnt.uni.opole.pl/poczta-dla-studentow/
Przenosząc pocztę UO do poczty Microsoft Twój uczelniany adres e-mail nie ulegnie zmianie, jak również sposób logowania – za pomocą adresu mailowego w domenie @student.uni.opole.pl i aktualnego hasła do konta UO.
Wszystko, czego potrzebujesz, aby uzyskać więcej informacji dot. usługi Microsoft Outlook znajdziesz na stronie: https://www.microsoft.com/pl-pl/microsoft-365/
Centrum Nowoczesnych Technologii
ul. Katowicka 91-93
45-054 Opole
tel. +48 77 452 70 86
e-mail: cnt@uni.opole.pl
Uniwersytet Opolski
ul. Kopernika 11a
45-040 Opole
Rektorat
tel.: 77 541 59 03
Biuro Kanclerza
tel.: 77 541 60 70
NIP: 754-000-71-79
Regon: 000001382