Systemy USOSadm, USOSweb i AP zostały zaktualizowane do wersji 7.1.0-0. Zachęcamy do zapoznania się z listą wprowadzonych zmian.
1) W systemie USOSadm w Javie została wprowadzona, dostępna dotychczas tylko w USOSadm tzw. „szarym”, możliwość wyszukiwania za pomocą znaków:
%
(procent) – zastępuje dowolny ciąg znaków;_
(znak podkreślenia) – zastępuje jeden znak;2) przeniesienie kolejnych funkcjonalności do USOS Java (protokoły potrójne), bez wycofywania z USOS „szarego”.
1) W ewidencji numerów blankietów dyplomów został dodany nowy status tj. „utracony”. Pole na komentarz jest obowiązkowe i należy tam wskazać okoliczności utraty blankietu;
2) W przypadku sporządzania suplementów z nietypową datą obowiązywania standardów (inną niż oparta na dacie rozpoczęcia studiów lub dacie przyjęcia na program) możliwe jest edytowanie daty ręcznie, a tym samym wybór innych standardów; 3) Domyślna data wystawienia suplementu została zmieniona z bieżącej na tożsamą z datą wydania dyplomu.
1) Dodany został przycisk umożliwiający weryfikację warunków zgodności umowy z wymaganiami EWP. Funkcja umożliwia sprawdzenie czy umowa spełnia warunki, wyświetla warunki niespełnione, a jednocześnie nie wysyła umowy da partnera. Przycisku można użyć także dla umów już udostępnionych;
2) W przypadku przyjazdów, wyjazdów i nominacji możliwe są do wyboru tylko umowy w stanie Z. Jeśli jest tam przypisana umowa o innym stanie, to można taką mobilność zapisać, jednak pojawia się odpowiednie ostrzeżenie o nieprawidłowym statusie umowy;
3) Została wprowadzona nowa rubryka: data naszej akceptacji warunków współpracy po stronie partnera (data wykonania czynności „Akceptuj umowę”). Data nie zmienia się, jeżeli jest to ponowne użycie przycisku. Użytkownik otrzymuje informacje o tym, że ta wersja była już zaakceptowana. Zostaje ponownie wysłane IIA Approval CNR.
1) zmiany usprawniające korzystanie z modułu „Wybory” m.in. czytelniejsze komunikaty dla użytkowników dotyczące m.in. maksymalnej liczby głosów możliwych do oddania, czasu pozostałego do rozpoczęcia lub zakończenia tury, przyczyn dla których głos został uznany za nieważny; usprawnienie oddawania głosów dla wyborów, gdzie nie są przyjmowane głosy nieważne (można wybrać tylko jedną z 3 dostępnych opcji);
2) dla administratorów wyborów: zmiana sposobu i formatu dodawania dat rozpoczęcia i zakończenia trwania tur.
1) przebudowa funkcjonalności zmiany decyzji na podstawie art. 155 kodeksu postępowania administracyjnego dla stypendium socjalnego, rektora i dla osób niepełnosprawnych;
2) dodanie możliwości wycofania (usunięcia) utworzonych algorytmem decyzji bez konieczności wycofywania rozpatrzeń wniosków;
3) dodanie możliwości kopiowania parametrów z wybranego uruchomienia algorytmu;
4) dalsze przygotowania do wprowadzenia e-Doręczeń
Centrum Nowoczesnych Technologii
ul. Katowicka 91-93
45-054 Opole
tel. +48 77 452 70 86
e-mail: cnt@uni.opole.pl
Uniwersytet Opolski
ul. Kopernika 11a
45-040 Opole
Rektorat
tel.: 77 541 59 03
Biuro Kanclerza
tel.: 77 541 60 70
NIP: 754-000-71-79
Regon: 000001382