Pracownik
specjalista informatyk
Sprawowane funkcje:
Koordynator czynności kancelaryjnych

Bieżący nadzór nad prawidłowością wykonywania czynności kancelaryjnych oraz bieżący nadzór nad prawidłowością właściwego zakładania spraw i prowadzenia akt spraw, w szczególności:

·          w zakresie właściwego zakładania spraw,

·          doradzanie komórkom organizacyjnym w zakresie właściwego postępowania z dokumentacją ( w tym nie stanowiących akt sprawy),

·          szkolenie dla pracowników poszerzające znajomość normatywów kancelaryjnych,

·          konsultowanie i opiniowanie zmian w procedurach wewnętrznych,

·          inicjowanie i koordynowanie prac związanych z aktualizacją w razie potrzeb instrukcji kancelaryjnej i JRWA,

·          informowanie Kanclerza UO o istotnych nieprawidłowościach i problemach  związanych z wykonywaniem czynności kancelaryjnych i dokumentowaniem przebiegu załatwiania spraw na podstawie przeprowadzanych kontroli,

·          wsparcie merytoryczne dotyczące obsługi systemu EZD (w zakresie kancelaryjnym i archiwalnym),

·          stała współpraca z Kancelarią Główną.

Zakres obowiązków:
  • Prowadzenie obsługi administracyjno – biurowej CNT 
  • Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi uczelni w zakresie wdrażania i obsługi systemów ułatwiających jej funkcjonowanie.
  • Pełnienie funkcji operatora pierwszej linii wsparcia technicznego (helpdesk) dla użytkowników systemów uczelni, bezpośrednie rozwiązywanie podstawowych problemów.
  • Obsługa systemu zgłoszeń.
  • Pełnienie funkcji opiekuna technicznego Systemu Rezerwacji Sal (SRS) oraz systemu Planista.
  • Udział w opracowywaniu sprawozdań i raportów dotyczących działalności CNT.
  • Prowadzenie konsultacji z obsługi systemu USOS i innych systemów informatycznych z zakresu zarządzania uczelnią.
  • Prowadzenie szkoleń z obsługi systemu USOS i innych systemów informatycznych uczelni.
  • Tworzenie oraz aktualizowanie instrukcji dla systemów informatycznych UO.
  • Udział w organizacji konferencji, zebrań, narad i innych spotkań służbowych.
  • Reagowanie na incydenty informatyczne i bezzwłoczne zgłaszanie informacji o ich wystąpieniu bezpośredniemu przełożonemu.
  • Wykonywanie zadań wynikających z obowiązków Wnioskodawcy i Realizatora (w przypadku, gdy Wnioskodawca jest jednocześnie Realizatorem) w zakresie udzielania zamówień publicznych przypisanych CNT, zgodnie z obowiązującymi przepisami wewnętrznymi.




poniedziałek
08:00 – 16:00
wtorek
08:00 – 16:00
środa
08:00 – 16:00
czwartek
08:00 – 16:00
piątek
08:00 – 16:00
Przejdź do treści